Post by staccheckselfburqui on Feb 15, 2022 6:17:55 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ War Machines: Tank Army Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ War Machines: Tank Army Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodgenerator mynt ▞▞▞
▞▞▞ War Machines: Tank Army Game 2022 version ▞▞▞
Ärligt talat är detta spel inte stabilt, kan inte spela ordentligt. Ansluter alltid till servern, inget svar och ingen hjälp från feedbacksektionen. Bättre prova något annat spel. Detta spel är speciellt designat för dem som spenderar miljoner här. Buggfel förolämpning från agenter är de viktigaste höjdpunkterna. Devs, ഒരു കുന്തം എടുത്ത് ബാങ്ക് കൊള്ളയടിക്കുന്നതാണ് നല്ലത്. 😊
Bra spel och roligt att spela, jag har ett problem med att hålla koll på uppdateringarna och minnesutrymmet de äter upp.
Powerups osv. Borde vara billigare.... Och uppgraderar 2 och tar 2 långa 2 uppgraderingar. Är det tomt? Verkligen?
kvällsmat
Härligt
Fantastiskt spel att spela när som helst eftersom det håller dig intresserad av vad som kommer att hända eller bli nästa för dig att erövra ... STOR UPPLEVELSE hela vägen runt. Älskar det här spelet...
Önskar att jag kunde byta silver mot något utan kostnad. Som att sköldar är fulla. Priz sug kostar mer än du vinner oavsett hur mycket du spenderar. Spel endast för pengar som spenderar suger för alla andra. Gåvor i krig suger du använder 5 gånger eller mer i ammunition och färg. Fler dödar dosent ger bättre priser får samma färre dödar dumt spel...........år senare och fortfarande pris inte bättre så spendera inte pengar på spelet bara spela när du har tid att döda.
Ytterligare en ptw i ftp-förklädnad. Kul i början, snart inte spelbart gratis. Och så, alldeles för dyrt att investera i. "War Machines: Greedy Battle" är ett mer korrekt namn.
👎👎
Det är ett okej spel. Inte så engagerande, eftersom det begränsar antalet spel vi kan spela är det bättre att leta efter något annat bättre spel
Riktigt skoj!
älskar det👍
Tänk efter innan du investerar pengar. Jag spelade i min iphone och tänkte planera från min android med ett nytt konto, så fort jag skapade kontot fick jag ett erbjudande på 800 Rs. Erbjudandet var nivå 10 tank, och rustningar, jems etc. Men efter köp ser jag att det är nivå 1 tank, som ny spelare är jag redan i nivå och varför skulle jag ens köpa en nivå 1 tank. Roberry är bättre än den här verksamheten.
War Machines: Tank Army Game कार्रवाई fufb
Det är trevligt men snälla uppgradera din omladdning, efter att ha tagit en fotografering måste du vänta i 3 till 5 sekunder för att ladda om väl, de andra maskinerna är upptagna med att skjuta på dig.
Utmärkt, men var tvungen att börja om igen, tappade 2 års spelande hårt. Kan du hjälpa mig att återställa min gamla spelstatus?
Skoj spel
Utmärkt första person roligt skjutspel. Inte för seriöst. Strategi hjälper med lagkamrater. Fortsätt med det goda arbetet.👍👍👍👍👍
Förmodligen det bästa tankspelet Men priserna är galna Du kan få några gratis diamanter 3 eller 5 om dagen Diamantlådan sparar alla diamanter du får medan du spelar och gör det omöjligt att spela Om du inte betalar 2,99 för att låsa upp din låda varje dag Kanske gör premiumkontot inte 59 dollar i månaden och ha ett sätt att köpa spelet för att få alla grejer du behöver för att spela. Det har gått ett år och jag fick 2 tankar och 3 diamanter. Jag kommer att avinstallera spelet ASAP. Det var kul
Ibland är det inte helt rättvist, om du inte betalar för att spela. På uppsidan.....det är kul att spränga andra människor!
Det var väldigt roligt tills de blev giriga med uppgraderingen 1-28-19. De klippte ner bränsle- och diamantfilmerna för mycket och försökte tvinga de som spelar gratis att köpa in sig på sin "premium"-plan. Det är ett telefonspel. Det händer inte för 90+% av alla som spelar. När vi alla går iväg finns det lite kvar för "premium"-folket att leka med, och då går de alla också.
Mycket attraktivt spel men det är inte bra eller rättvist förrän du betalar pengar så att du kan skaffa kraftfulla stridsvagnar och besegra andra, såvida du inte kommer att vara svag och det kommer att ta dig tid att köpa en stark stridsvagn
Jag älskar det här spelet och det är ett av mina favoriter, jag är bara så trött på allt fusk i det att det alltid är någon som skjuter dig bakifrån när det verkligen inte finns det och jag har uppgraderat tankar och power-ups för alltid och min tank är fortfarande den svagaste och jag kan inte skjuta lika fort som de skjuter och orsaka skada som de gör på min tank, det är löjligt, snälla fixa det!!!
War Machines: Tank Army Game Aksiyon lfs
Älskar det men hatar det också. Planera inte att gå förbi nivå 5 utan att betala en ansenlig summa pengar. Min 100$
Det häftigaste krigs spel
Älskar spelet....lätt att spela....bra grafik
Är inte det bästa spelet ännu men det kommer förmodligen att fungera bättre om du kan ta dig förbi den där tidsdödaren 😉😏😜och vackra bilder i detta inlägg är vackrast.
Detta spel gjort av legender!!! Som seriöst..... Jag älskade det här spelet. Grafiken är lite tecknad men den är faktiskt så vacker och 60% realistisk..... Det här spelet är OP....... Och jag ljuger inte det här spelet var min favorit är favoriten och kommer alltid att vara det. mitt favoritspel......
Fantastiskt spel... blir dyrt med högre nivåer
Bra sätt att fördriva tiden men svårt att uppgradera något utan att spendera $$$
Spelet handlar om pengar har många brister i programmeringspunkterna som inte räknas och så vidare. Om du inte spenderar mycket pengar kan du inte konkurrera med de andra om att få dig att spendera pengar, du måste bli en premiumspelare för att bara tävla till en viss grad och det är en veckoavgift och du får verkligen inte någon sak för det men några extra mynt som är helt värdelösa för att köpa några extra förmåner under spelet det är ett skämt om hur fokuserade de är på att tjäna pengar det driver spelet
Överdrivet och grundläggande! Behöver fler verk!
11.11.21 app krossas och kunde inte komma till appen eller kontakta dem. Google play lär mig att radera cache och data och efter det har jag tillgång till appen men de skapade ett nytt konto åt mig med samma namn, nybörjare, och förlorade alla fördelar som jag har arbetat hårt för att skaffa sedan appen krossades. Även denna månad betalade £97 premium och ytterligare £19 för grejer och förlorade vad jag köpte och de överförde premium till ett nytt konto. Hade kontakt den 12:e och sa att jag skulle hjälpa till att återställa det gamla kontot men ingenting sedan dess, inget svar.
Mycket intressant måste bli bättre men väldigt roligt
Varning mycket dyrt spel
Lost Lands 3 சாகசம் xwvo