Post by staccheckselfburqui on Feb 15, 2022 6:27:09 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Game of Warriors ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Game of Warriors IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodit lisää avaimia ▞▞▞
▞▞▞ Game of Warriors 2022 version ▞▞▞
Scary Stranger 3D Mô phỏng yzwd
Game of Warriors Strateji Oyunları mos
Se on mielestäni kova peli. Ei mitään kirjoitettavaa kotiin, mutta useimmat mobiilipelit eivät ole. Siinä ei ole paljon muuta kuin napauttamalla yksikköä taistelemaan hyökkääviä tai puolustavia yksiköitä vastaan, mutta jos sinulla ei ole parempaa tekemistä, tee se.
Riippuvuutta lyhyen aikaa, tavallaan toistuvaa, mutta hintansa arvoista. Helppo pelata ja viihdyttävä.
Hyvä tähän mennessä. Pelattu vain 2 tuntia. Jatkuu edelleen... Heti tarkastelun jälkeen peli ei toimi moitteettomasti ja mainokset ovat jopa 30 sekuntia. Ja se on mainoksen, jonka voit sulkea, peli kehottaa jatkuvasti verkkopalveluita.
Joo, suloinen ja mahdollinen, ehkä hieno tapa arvioida tai päihittää re rate, puhelin puhelin ja puhelin pelaaminen app rate pelata ehkä toisena ajankohtana tai päivänä, jolloin helppoa e, ugh pelata peliä okei
Pidän aina sotapeleistä. Mutta tämä on minulle toinen sotapeli. Kun pelasin tätä aluksi en pitänyt tästä pelistä.mutta seuraavana päivänä olin ymmärtänyt sen.Olin todella mukava. Mutta ei sen ihmeellisempää.
Kiitos vastauksesta, grafiikka on erilainen kuin mitä tapaat puhelimessa, ja se on erittäin vaikeaa, yritin käyttää Lucky Patcheria huijatakseni sitä, mutta se ei toiminut, kaikki ponnistelut menivät hukkaan.
Olen pelannut vain vähän, mutta toistaiseksi se on melko hyvä. Toivon, että tapa päivittää joukkoja olisi erilainen. Joten kaiken kaikkiaan se on hyvä tapa viettää aikaa.
Nopeatempoinen pelihalli strategian sijaan. Päivitys ja pikanäppäinten pelattavuus. Siinä kaikki
Ei ollenkaan hyvä, koska nykyään on tylsää ja se ei saa yhteyttä Google Play -peleihin.........
Hauska pieni aika paska. Vaatii kuitenkin laajennusta, kaikki on päivityksen mukaan maksimoitu ja kartta on valmis. 5 tähteä, jos päivitys antaa lisää tavoitteita tai ehkä pelaaja vastaan pelaaja -tila.
Menee
Arvostaisin peliä korkeammalle, mutta siitä puuttuu sujuva grafiikka ja se on kopio toiseen peliin.
Mukava peli, mutta sinun pitäisi lisätä päivitys lemmikkejä ja muuta
Kolme havaittua vikaa. Ensimmäinen rahapankki ei voi väittää, vaikka sinulla olisi Internet-yhteys. 2. joskus aalto 150+ on vahvempi kuin aalto 173+ ja aalto 203+ ja 3. bugi, jos epäonnistuit aallossa, esimerkiksi aalto 155, yritä sitten uudelleen, uusi aalto 155 on heikompi kuin edellinen aalto 155 pls korjaa ongelma. Kiitos!
Edellisestä päivityksestä lähtien aina, kun kirjaudun sisään, se kertoo minulle, että minulla ei ole Internet-yhteyttä, vaikka mikään muu sovellus ei toimi puhelimessani.
Game of Warriors Strateji Oyunları mos
Se on nautinnollista, on joitain asioita, jotka monet siitä, mitä tämä peli ja muut pelit kopioivat toisiltaan, mutta se on paljon hiontaa, jos olet valmis siihen.
Todella todella tylsää. Tasoa kohden ansaitsemasi rahat eivät todellakaan nouse, joten saat noin 3 000 tasolta 100 tasolle 200, ja päivitykset tulevat todella hitaasti, kun tarvitset 150 000 1/3 yksikön päivityksen. Ja 5 dollarilla saat kuin 25 000... 20 dollarilla saat noin 300 000, mutta se on 1/3 päivityksestä
Muokkasin arvosteluani näyttämään 1 tähden, koska ostin 25 jalokiviä sovelluksesta enkä koskaan saanut niitä. Pelin sisäistä tukea ei tietääkseni ole - en ole löytänyt asetuksia/vaihtoehtoja, joiden avulla voisin ottaa yhteyttä tukeen. Korjaa tämä mahdollisimman pian tai korvaa minulle.
Grafiikat ei todella ole ihan niin hyvät kuvissa, mutta peli pyörii ok
Pidän tämän pelin ideasta, mutta ongelmani on, mitä hyötyä on siirtokunnista, jos et pääse edes sisään kuten alkuperäinen leiri. Päivität pesäkkeitä näkemättä mitään eroa
kiva
Korkeammat tasot vaikeampi pelata. mutta sama käyttöliittymä
Mail man paras peli
Se ei ole hyvä peli sotaan. Todella kova ja 2D-sovellus. Nyt voit asentaa 100 miljoonan helikopterin sotapelin sotaa varten.
ok..
Se on hienoa, koska en todellakaan pidä siitä, että uusien sotilaiden löytäminen on erittäin harvinaista ja tavaroiden ostaminen on liian kallista, mutta loput ovat vain hienoja kiitos.
Peliohjaimet tuntuvat hyvältä ja reagoivilta. Minusta tuntuu, että ydinkehityksen puute varhain tekee siitä niin nautinnollisen.
Fantastinen peli. Helppo, hyvä äänenlaatu.
paljon
Annan sille vain 3 tähteä, koska peli pettää minua kartalla, kun olin aikeissa voittaa viholliseni, koska heillä on 2 terveyttä, se ei anna minun vahingoittaa tukikohtaa, koska siellä portti oli juuri avautumassa eikä päästänyt joukkoni hyökkäämään heitä vastaan! Olin niin vihainen tappelun jälkeen, joten plz korjaa se..
Upea peli hyvä grafiikka ja sankarit ja sotilaat, mutta joskus tämä peli ei toimi niin kuin pelaisin aaltoa ja tapan monia peikkoja, sitten peli on pois päältä ja yritän monta kertaa, mutta se ei voi avautua, joten plz korjaa tämä ja tee tämä peli 1 Gt ramille alempi sukellus kaiken kaikkiaan tämä peli on niin hyvä ajan kulumista ja lisätä ase torni plz plz plz
Riippumatta siitä, olenko yhteydessä Internetiin vai en, peli ei anna minun kerätä kultaani. Se sanoo, että minun täytyy olla yhteydessä, mikä olen. Anna minun tehdä kaikki muu, mitä tarvitsen, mikä vaatii Internetiä vain ilman juomia ja kultaa